PRISTATYMO SĄLYGOS
Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Jei prekė bus gaminama ar prie prekės nurodytas kitas pristatymo terminas, susisieksime su Jumis ir patikslinsime pristatymo terminą. Vieną dieną prieš pristatant čiužinius ar baldus kurjeris Jums nurodytu telefono numeriu paskambins ir atsiųs SMS žinutę į telefoną su numatomu pristatymo laiku. Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome per 2-4 dienas specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus. Jūsų užsakymus visoje Lietuvoje pristatome nemokamai iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Už papildomą mokestį vairuotojas gali užnešti baldus iki Jūsų buto. Vieno čiužinio ar baldo užnešimo paslaugos kaina – 10 Eur/ už aukštą. Norint užsakyti šią paslaugą, susisiekite telefonu +370 650 30971.
SVARBU!!! Siuntos būklė
Gavę prekė, iš karto patikrinkite, ar prekė ir jos pakuotė nėra pažeista. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui, surašykite pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakykite priimti siuntą. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tinkamai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.
Atkreipiame dėmesį, kad jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 30 kg., turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio.
Klientas prisiima atsakomybę – už praėjimus, jeigu baldas netilpo, jo neįmanoma užnešti. Jeigu užnešimo metu dėl siauro praėjimo buvo pažeista baldo pakuotė arba netyčia, to nenorint, atsitiktinai bus padaryta žala Jūsų turtui, už iškilusias problemas užnešimo metu atsako klientas.
Turite daugiau klausimų? Susisiekite su mumis telefonu +370 650 30971 arba el. paštu ciuziniai@miegostudija.lt.